Китайські авто випередили популярні японські бренди.


За інформацією Bloomberg, бренди, такі як Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi і інші, швидко втрачають свої позиції на ринку.
Зокрема, компанії з Японії зазнали найбільших втрат ринкової частки в Китаї, Сінгапурі, Таїланді, Малайзії та Індонезії за період з 2019 по 2024 рік.
Основна причина цього - сильна конкуренція з боку китайських виробників, які активно розвиваються та пропонують сучасні технології.
Японські бренди повільно переходять до електромобілів, у той час як китайські компанії є лідерами в цій галузі.
Хоча японські виробники все ще тримаються на ринку гібридних автомобілів у Північній Америці, їхня частка у світовому виробництві автомобілів значно знизилася, з 20% в кінці 90-х років до 11% сьогодні.
У той же час, Китай збільшив свою частку з 1,4% до 38,4% за цей період.
Китайські компанії успішно виходять на нові ринки, зокрема у Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці. Наприклад, бренд BYD швидко став шостим за величиною на ринку Індонезії після кількох місяців присутності в країні.
Китайські електромобілі мають передове програмне забезпечення та "розумні" функції, що їх робить привабливими для споживачів.
Читайте також
- НАТО зобов'язалося витрачати 5% ВВП на оборону та визнало РФ довгостроковою загрозою: що йдеться про Україну
- Ворог посилено штурмує позиції Сил оборони в районі Вовчанська та Липців
- Замінованих територій в Україні стало на 20% менше
- Атаки ворожих дронів: чому ефективність ППО впала вдвічі
- ШІ проти мін: українська розробка Mines Eye змінює правила розмінування
- Військовий облік: Які області б'ють рекорди за кількістю штрафів від ТЦК?