"Намальовані" кілометри: експерт показав, як перевірити реальний запас ходу електромобіля.


Реальний запас ходу електромобілів може бути скромнішим за заявлені виробниками
За словами автомобільного експерта Євгена Єрмолова, хоч китайські виробники електромобілів заявляють про запас ходу, що досягає 800-900 кілометрів, реальні показники можуть бути значно нижчими. Це пов'язано з різними системами оцінки запасу ходу в різних країнах.
У світі існують три основні стандарти оцінювання витрати електроенергії - американський, європейський та китайський. Найсуворіші вимоги - у США, де тестування проводиться в реальних умовах: із холодним стартом, увімкненим клімат-контролем та у міському режимі руху - пояснив Єрмолов.
Як приклад, експерт навів модель Tesla, де заявлені показники запасу ходу варіюються залежно від регіону. У США вказують 525 кілометрів, в Європі - 533 кілометри, а в Китаї - 593 кілометри. Це відповідає сертифікаційним вимогам, але не обов'язково відображає реальний запас ходу.
Експерт радить потенційним покупцям перевірити реальний запас ходу шляхом тест-драйву і враховувати технічні особливості електромобілів. Також, на відміну від Tesla, китайським електромобілям відсутня історія експлуатації, а сервісне обслуговування у регіонах може бути складним через недостаток офіційних дилерів.
Перевагою китайських електромобілів є їх низька вартість, яка зазвичай переважає інші міркування для українських покупців.
Читайте також
- Ціни на всі види палива знову підвищилися: як змінилася вартість бензину, дизеля та автогазу
- США відновлять постачання далекобійних бомб GLSDB в Україну
- Трамп посилив тиск на Росію: скасовано важливу санкційну лазівку для енергетичного сектору
- Водіям дали час до 21 березня, інакше – штраф: що важливо зробити
- Куди далі: ціни на молоко, вершкове масло та сир в Україні знову злетіли
- Зеленський: Путін боїться сказати Трампу, що хоче продовжувати війну