Вокзали країни паралізували черги через масштабний збій: подробиці від «УЗ».


Великі черги на касах вокзалів через проблеми з системою "Укрзалізниці"
Сьогодні, 23 березня, в Україні через серйозні проблеми у системі "Укрзалізниці" відбуваються великі черги на касах вокзалів. Про це повідомляє сайт "Главком" з посиланням на прес-службу "УЗ".
Зранку відвідувачі стикаються зі значними чергами на касових вокзалах, оскільки мобільний додаток та сайт "Укрзалізниці" не працюють.
Сьогодні наші каси та касири по всій країні, чергові на вокзалі, вокзальні працівники, поїзні бригади та працівники станцій надали додаткове навантаження на себе. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити безперебійний рух поїздів, поки системи онлайн-сервісу відновляються, і всі пасажири могли подорожувати - сказано у повідомленні.
Квитки на всі рейси, включаючи міжнародні відправлення 23 та 24 березня, можна придбати на касах вокзалів. Крім того, "Укрзалізниця" запропонувала пасажирам можливість повернути свої квитки через онлайн-систему.
Для цього потрібно надіслати скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону на електронну пошту [email protected] за годину до відправлення. Заявку на повернення оброблять протягом 3 днів з моменту відновлення роботи сервісу - зазначили в "УЗ".
Фахівці працюють цілодобово, щоб до завтра вранці система працювала в повному обсязі.
Нагадаємо, що через збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн-сервіси, такі як придбання квитків через мобільний додаток або сайт, а також отримання послуг і інформації онлайн.
Читайте також
- Сили Оборони України відкинули росіян на Донеччині
- Інвестори отримують збитки через недоплату 25 млрд грн за зелену енергію – керуючий партнер UDP Renewables
- На Чернігівщині місцева влада зрівняла із землею кладовище з жертвами Голодомору
- Правоохоронці затримали військового, який передав розвіддані спецслужбам РФ
- У Сумах зросла кількість постраждалих після ракетного удару
- День СБУ. Спецслужба «накрила» за час вторгнення 102 ворожі осередки в українському тилу